رابعه مدنی در نوشتاری خطاب به سازندگان فیلم سینمایی «بی‌بدن» نوشت : حداقل حرمت موی سفید مادر بزرگ را نگه می‌داشتید.

رابعه مدنی

به گزارش همشهری آنلاین، رابعه مدنی در متنی که در اختیار ایسنا گذاشت خطاب به کارگردان و تهیه کننده فیلم «بی بدن» نوشت : «شما همسن‌ و سال نوه‌های من هستید و هنگامی که برای بازی در فیلم «بی‌بدن» به گروه شما پیوستم و در آن شب‌های سرد با وجود کهولت سن در کنار شما قرار گرفتم، خوشحال بودم که در فیلمی با سازندگانی خلاق کار می‌کنم و فکر نمی‌کردم‌که پسرانی جوان به سن‌و سال نوه هایم، این‌گونه رفتار کنند و در مراسم افتتاحیه فیلم، مادربزرگ ‌را فراموش کنند و اسم او را که بازی‌اش آغازگر فیلم است، در تیتراژ رول آخر و در جایگاه «سایر بازیگران» بگذارند، با خودم‌گفتم سرتان شلوغ است و فراموش کرده‌اید.

هنگام جشنواره فجر از طریق پسرم به خانم تقوی که رابط گروه شما بود، برای‌تان پیام دادم، اما حتی زحمت یک تماس هم به خود ندادید، پسرانم! این‌مادر بزرگی که از شما گلایه می کند در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های زیادی بازی کرده است و همیشه جایگاه خود را داشته است. در اینجا هم دلیلم برای طرح موضوع، فقط یادآوری ادب و حرمت‌نگه داشتن است و اگر زودتر گلایه‌ام را رسانه‌ای نکردم به این دلیل بود که دوست نداشتم خدای ناکرده حاشیه‌ای برای فیلم «بی بدن» بسازم که باعث ضرر و زیان برای شما بشود.

خوشحالم‌ که فیلم‌تان موفق بوده و ان‌شالله که بازهم فیلم بسازید و یادتان بماند که شان بازیگران را حفظ کنید. موفق باشید.»

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده، تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی و نویسندگی فیلمنامه کاظم دانشی اکران شد و در گیشه، به فروش حدود ۴۷ میلیارد تومانی دست یافت.

این فیلم جنایی، از یک پرونده قضایی مهم الهام گرفته شده بود. داستان فیلم با تغییراتی به یک پرونده معروف جنایی دهه ۹۰ اشاره دارد؛ پرونده قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی که چندین بار تا مرحله اجرای حکم رفت و برگشت و یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های چند سال اخیر ایران بود.

کد خبر 871345
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IQ ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    ننه جان م من از طرف این قشر از شما معذرت میخوام بعضی از اینها امروز حرمت هیچی رو نگه نمی دارند درود بر خانم مدنی شیر زبان همدانی
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    برخی از اين تازه به دوران رسيده ها از هول حليم توی ديگ می افتند، با اندکی معروف شدن فکر می کنند قله اورست را فتح کرده اند و خود را در اندازه و قد و قواره کلينت ايستوود و جان وين می بينند، بعدش که سقوط می کنند دنيا روی سرشان خراب می شود.متاسفانه افراد مسن و با تجربه زود فراموش می شوند و احترام ها از بين می رود.